Aktivitetsudvalget

Aktivitetsudvalget består af et udvalg med repræsentanter fra de to afdelinger i Gersagerparken, Greve Boligselskab afd. 31 og afd. 4
Udvalget består af 5 personer fra afd. 31, der vælges på beboermøde. 4 personer udpeget af afd. 4 Greve Boligselskab

Klubbernes brug af Mælkebøtten skal bestilles hos Solveige -mail:  odak@bs61.dk
Det er Solveig Nielsen - formand for aktivitetsudvalget-, som er ansvarlig.

Aktivitetsudvalget: Nedenstående arrangementer bliver slået op i opgangene:

Turen ud i det blå, Banko, juletræ, Høstfest, Lysfest, Burgtur,  3dagesture m.m.

Endvidere er aktivitetsudvalget ansvarlig for: Ansøgning om tilskud fra klubberne i Gersagerparken Ældrekørsel.Faciliteter i Mælkebøtten.Datastuen

Aktivitetsudvalget koncentrerer sig om de voksnes boligsociale behov i samarbejde med de mange etablerede frivillige klubber i boligområdet

Hjemmeside til aktivitetsudvalget klik.

Standardvedtægter for klubber i Gersagerparken Klik her

Har du en god idé vedr. aktiviteter er du velkommen til at kontakte formand Solveig Nielsen.                             

Udvalget består af 5 valgte fra afd.31 og afd. 4 der vælges på det årlige beboermøde:

Afd. 31 Formand Solveig Nielsen odak@bs61.dk 27 30 52 74

  Afd. 4 Næststformand Gitte Nordbjerg  GB afd 4   g.nordbjerg.gmail.com  

 Afd. 31 Kasser    Jane Nielsen  jane.nielsen65@gmail.com 

 

 

Øvrige medlemmer Afd. 4

Grethe Dánielo

Kirsten Weinrich

Øvrige medlemmer Afd. 31

kirsten_pedersen.jpgKirsten Petersen kirs1ole@hotmail.dk 

Lilje Lahrmann

Karin Ysbæk-Nielsen

 

 

pil.JPG

Til naboer og fagfolk vedrørerne Psykisk Syge
Tilbud i Greve Nord Projektet  Hvis du er bekymret for en medborger, føler dig utryg i dit boligområde eller har behov foren snak om andet, er du altid velkommen til at kontakte Greve Nord Projektets  Tryghedsmedarbejder Suzanne Magelund på telefon: 60 35 46 67 eller   sst@bo-vest.dk    Baggrunden for temaet på årets Bydelskonference 2017 i Greve Nord er, at parterne i stigende grad har oplevet, at der er en række udfordringer med beboere med psykiske lidelser, der bor i de almene boliger her i Greve Nord. Både de fire ejendomsledere i de tre boligområder, som Greve Nord Projektet dækker, de kommunale medarbejdere i PPV og de ansatte i helhedsplanen er enige om, at det er en vigtig problemstilling at sætte i fokus. Formålet med Bydelskonferencen er derfor, at vi allesammen kan få en mere specifik og samlet indsigt i, dels hvad det er for udfordringer, der gør sig gældende hos de forskellige parter og dels debattere, hvad vi kan gøre for at forbedre rammerne for både beboerne selv, naboerne og fagfolk. Klik nedenstående link og bliv klogere. Pjece Sådan kan du gøre BL oplæg Bydelskonference i Greve Nord Psykisk syge Boligselskabernes Landsforening Ejendomsledere oplæg på Bydelskonference Psykiatrifonden oplæg_Boligkonferencen Læs her om de psykiske sygdomme                           EN AF OS oplæg på Bydelskonferencen Læs her fra en psykisk syg Links til sider vedrørende psykisk sygdomBaggrund for Oplæg fra de fire ejendomsledere KL Analyse af psykiske sygdom og misbrug i udsatte boligområder 04.10.2016 Deltagerlisten bydelskonferencen 2017 workshopbesvarelser samlet Invitation Bydelskonference i Greve Nord 2017 Vellykket bydelskonference der skal være plads til alle i de almene boligområder Så galt kan det gå - her er brug for hjælp
Læs mere
Normal fixed 425583 3561013984387 1519880467 n
Preben Husted
mere end et år